Home » » MAMPUKAH AKU

MAMPUKAH AKU

Written By Raden Silaban on Tuesday, May 7, 2013 | 3:25 AM

Mampukah diriku
Tuk meniti hari-hari ku
Tanpa mu Ibu

Mampukah ku
Tuk menjalani kehidupan ini

Mampukah Aku

Merwarnai Kembali hidupku
Tanpamu .... Mampukah Aku
Menahan sesakku
Menahan airmata ku

Berpeluk keresahan ini
Mampukah ku menahan derita ini

Ku cuba tuk memahaminya

Mampukah aku
Tuk meneruskan kehidupan ini
Menahan kesesakan

Ku cuma mengharap
Semua ini Akan cepat berlalu
Dan dapat kembali
Mewarnai Hidup ku
Share this article :
Comments
0 Comments

Join disini dulu ya, Like This !!!

×

Powered By Berbagi Ilmu SEO and TUTORIAL BLOGGING

Live Traffic Feed

 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Be diffrent - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger